štvrtok 20. mája 2010

Chrast 8.5-9.5.2010

Chrast. Česká klasika. Pohodový turnaj, v ktorom ide hlavne o radosť z hry a ja by som ho túto sezónu zaradil medzi oddychovky. Keďže zrejme veľa tímov má rado takúto pokľudnú atmosféru, prihlásilo sa ich viac ako je kapacita turnaja. Usporiadatelia to vyriešili šalamúnsky a pospájali niektoré tímy dokopy. Presne takto sa spojili aj Out a Morthens.

V sobotu ráno pozerám a hľadám spoluhráčov. Vedel som, že nás má byť dosť veľa, ale nevedel som presne ako sa to nakoniec všetko doriešilo a kto hrá so mnou v tíme. Darí sa nám stretnúť sa pri stanoch a snažíme sa trochu rozcvičit pred zápasom. Hra úrovňou pripomína pick up turnaj, teda hlavne z našej strany. Nikto nevie, čo má robiť. K tomu dosť veľa dropujeme a nevieme sa presadiť proti P7edmičke a vcelku poľahky prehrávame. Povedal som si, že takto ďalej to ísť nemôže. Nakázal som rozcvičku pred zápasom, cca 40 min a tam si skúšame pár drilov a zdá sa mi, že sa nám celkom darí sa vyhecovať na ďalšieho súpera. Hra je o poznanie lepšia a kraľujeme tomuto zápasu a slabučkého súpera porážame tuším 15:1. Všetci sa tešia a ideme ďalej. Čaká na nás ďalší súper, taký nejaký rakúsko-český mix. Hráme vyrovnanú partiu a smolne prehrávame o bod. Celkom dobrá hra a myslím si, že najlepší zápas turnaja. Škoda prehry. Proti PD a TM sme už velkú šancu vyhrať nemali a prehrávame s celkom veľkým rozdielom.

Neviem, prečo sme hrali, tak ako sme hrali, ale celkové 10 miesto z 12 vôbec nezodpovedá potenciálu, čo sme na turnaji mali. Celkovo sa mi zdalo, akoby ľudia veľmi rýchlo stratili chuť bojovať. Nepodarilo sa pár prihrávok a už sme hrali veľmi odovzdane. Nechcel som do ľudí nejako extrémne tlačiť, ale myslím, že som asi mohol. Možno by potom z toho mali všetci lepší pocit. Asi aj ja.

Branki.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára