utorok 9. februára 2010

Winterflug Berlín 6.2. - 7.2.2010

Znova ďalší víkend za mnou a znova som ho strávil tradične s tanierom v ruke. Zúčastnil som sa turnaja v Brelíne. Tento turnaj je jedným z najväčších indoor turnajov v Europe. Hrá sa až v 3 halách a zúčastňuje sa ho veľmi veľa tímov. Outsiterz, s ktorými som hral sa turnaja zúčastňujú pravidelne. Vždy tam ideme s veľkou radosťou a v najlepšej možnej zostave. Tento rok však viac zranení nám zabránilo zúčastniť sa v dostačujúcom počte na to, aby sme mohli konkurovať vrchnej polovici zúčastnených tímov. Naša hra bola celkom dobre organizovaná. Problém nastával ako je to už tradičné u Outsiterz keď nás super dobre spoznal a vedel ako na nás zahrať. Tu sme mali najväčší nedostatok. Nevedeli sme našu hru flexibilne meniť. Taktiež sa mi zdalo, že nevieme improvizovať a tvorivo zahrať keď treba. Preto žiaden zo zápasov nepriniesol žiadne prekvapenie. Ani pozitívne ani negatívne. Myslím si, že najlepším odohratým zápasom na turnaji bol zápas proti Zamperlu. Tam sme s nimi dokázali držať krok celý prvý polčas. Mám pocit, že sme ich celkom prekvapili a možno ani nečakali taký odpor. Poriadne sa zapotili aby sa misky váh naklonili na ich stranu. Celkový výsledok 10/20 zodpovedá predvedenej hre. Musím pochváliť Busa a Miška, ktorý po dlhšom čase hrali s výberom Outsiterov a príjemne prekvapili svojou hrou a aj prístupom k samotnému turnaju. Ja som si zahral dobre. Odohral som taký štandard a sústredil som sa hlavne na nerobenie zbytočných chýb, ktorým som sa nedokázal na MSR vyhnúť. Ciel sa podaril.

Na turnaji sa zúčastnilo viac hráčov a hráčiek zo Slovenska. New-new (MD) hral za ŽZ, ktorý nestačili v semifinále na svojich krajanov TM. Aj keď sa mi zdalo, že TM boli minimálne z polovice PDčka :). Taktiež naše dievčatá po prvý krát okúsili aké je to hrať za Hot Beaches. Zdalo sa mi, že svojou hrou v pohodičke zapadli do celého tímu a mali všetci dobrý pocit z predvedenej hry. Mimochodom skončili 5té.

Taktiež musím spomenúť Frenkiho (PD) lebo si zo mňa a aj z nás všetkých uťahoval, že sme mali gala-večer a odovzdávanie cien pre naj v SK frisbee.
Ha... určitie ticho závidel :).. Nie len preto, že v Čechách také niečo nemajú, ale aj preto, že keby mali asi by aj tak nevyhral. :)))) Samozrejme že to treba brať s humorom čiže nič v zlom Frenkie..... Aj keď nad tým rozmýšľam nie som si istý či by si to mal vôbec šancu vyhrať aspoň na Slovensku :))))).

Všetkým zúčastnením ďakujem za super víkend a nezúčastneným prajem, aby sa niekedy zúčastnili tiež je to super TURNAJÍK..
Ešte špeciálny pozdrav posielam Rišovi za udržiavanie bdelosti počas cesty, Slovenskej čašníčke v picoške a Peti za objednávku roka: Jeden banánový džús! :))


Branki.



1 komentár: