utorok 16. februára 2010

snowWEIZ & rosered 13.2. - 14.2.2010

Turnaj, turnaj, a samí turnaj. Už je to 4tý v tomto roku a to je ledva polovica februára. Pôvodne som ani neplánoval na tento turnaj ísť, ale okolnosti si vyžiadali moju účasť. Keďže šoférov nie je nikdy dosť, ocitol som sa v tejto úlohe a do zostavy som sa dostal len kvôli tomu :)).

Turnaj bol určený prevažne pre OPEN tím Outsiterz, ktorý je viac fun ako kompetetívny. Preto som to tak pojal aj ja. Užíval som si pozíciu radového hráča a nemusel som nič riešiť. Sústredil som sa hlavne na svoju hru. Viac som hral vzadu a hendlovanie som nechal na ostatných. Užil som si to čo ma najviac baví - skórovať. Musím uznať, že tím až na pár momentov klapal ako hodinky. Dokázali sme sa vyhecovať a hrať ako jeden celok i keď boli momenty kedy sa nám nedarilo. Stále sme mali zábavu a o to hlavne išlo. Mimochodom sme skončili na šiestom mieste. Považujem to za skoro max čo sme mohli zahrať. Čiže spokojnosť.

Outsiterz mali na turnaji zastúpenie aj v ženskej divízii. Outsisterz bojovali ako dračice a dotiahli to až k boju o finále. Semifinále hrali proti svojim najväčším rivalkám zo skupiny W.adies. Keďže ich dokázali už na turnaji poraziť boli mierne favoritky. Zápas sa hral v nedeľu ráno a priznám sa že v sobotu sa to na žúre pekne roztočilo a samozrejme naše dievčatá tam nemohli chýbať :). Spomínam to preto, lebo určite minimálne zo začiatku zápasu bolo badať že večerné tancovanie regenerácii veľmi nepomohlo :). Zápas sa postupne rozbehol a začal naberať na vážnosti. Naše dievčatá si vypracovali mierny náskok. Hovoril som si: je to v suchu a baby mame vo finále. Mal som pocit, že takto zmýšľala väčšina prizerajúcich. Jediný kto tomu asi neveril boli práve W.adies a stále sa snažili dokázať vyhrať. Na naše dievčatá nemali kondične, ani rýchlostne. A však ešte v nich niečo bolo čo by mohlo zápas rozhodnúť v ich prospech. Jedine v čom mali na vrh boli skúsenosti, ktoré v posledných dvoch minútach naplno využili a v neuveriteľnom finiši dokázali obrátiť už prehratý zápas. Škoda. Boli aj slzy bola aj zlosť.
Takáto prehra mrzí najviac. Zápas máte vo svojich rukách, ale napriek tomu vás super prinúti mu ho odovzdať. Také niečo sa veľmi ťažko predýchava. Bola to veľká príučka a ja len dúfam, že si z toho všetci zainteresovaný zoberú čím najviac. Ak áno, mala aj táto prehra zmysel.
Ostané zápasy na turnaji Outsisterz s prehľadom vyhrali a skončili na treťom mieste. Gratulujem.

Čo bolo na tomto turnaji fakt krásne bola tímová súdržnosť. Doberanie sa či diskutovanie o všetkom možnom. Fakt som sa veľa nasmial a páčilo sa mi, že všetky reči neboli len o frisbee. Riešili sa napríklad témy ako uteráky v sprche, zipsy na rôznych častiach tela, korešpondenčný šach a extrémne naťahovanie :))

Pre úplnosť ešte dodám že turnaj aj v ženskej a v open divizii vyhrali tímy Žlutej Zimnice posilnenými Slovákmi. Tradične New-newom a Peťou. Celému tomuto víťaznému zoskupeniu gratulujem a dúfam že Žlutej Zimnici táto víťazná vlna vydrží, lebo určite si s nimi ešte zahrám a tiež chcem niečo vyhrať :)).


Branki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára