streda 3. marca 2010

České halové Majstrovstvá Open, Ženy 27.-28.2.2010

Neviem je to asi tým, že hrám už nejaký ten piatok a podarilo sa mi už hrať na všakovakých turnajoch. Zisťujem, že začínam mať celkom dobrý prehlad o národných majstráčoch v okolitých krajinách. Keďže sa mi podarilo hrať ich v Nemecku, Slovensku, Rakúsku a v Čechách. Ak porovnám jednotlivé turnaje a zdá sa mi, že úplne reflektujú celkovú úroveň v tej či onej krajine a to nie len kvalitou hry, či vyrovnanosťou tímov, ale aj samotnou organizáciou turnaja. Musím trochu kriticky povedať, že Slovensko má ešte ďaleko od takých kvalitných a veľmi hladko zvládnutých majstrovstiev s toľkými tímami v dvoch divíziách a dvoch hracích plochách ako Česi. Je vidieť, že sú veľký kus pred nami. Páčilo sa mi, že všetci spolu fungovali celý víkend a všetci sa na seba usmievali či pred zápasom alebo aj po ňom. Našťastie mali poobliekané dresy svojich tímov, lebo inak by som mal problém z ich chovania zistiť, že nie sú z jedného tímu. Jedným slovom by som povedal, že tu nevládla prehnaná rivalita, ktorá by sa premiestnila aj inde ako na ihrisko a z rečí v krúžku som cítil vysoký rešpekt medzi tímami. V tejto oblasti sa mi zdajú byť Česi ako Slováci, Rakušáci a aj Nemci.

Nechce sa mi moc opisovať hry a podobne blbosti ktoré stále píšem do týchto článkov. Tak to dám len tak skrátene. Zimnica A vyhorela aj so SK posilami so mnou a New-neom. Zimnica B zahrala celkom pekne, tam ten Keso pomohol asi viac ako ja v Ačku :). FUJ so Xaom nešťastne poprehrávali niečo v skupine a už sa to s nimi viezlo celý turnaj. TM ženy kde hrala Peťa neviem ako hrali, ale celkovo 4té. Na záver najväčší výsledok víkendu Zimnica ženy vyhráva zlaté medaily a Beatka chytá posledný bod v zóne a teší sa ako malé dieťa a skáče na všetkých okolo a jej radosť nemá konca kraja :)) neni čudo však je to jej prvé veľké víťazstvo a myslím si, že sa o neho pridelila rovnako veľkým dielom ako všetky ostatné hráčky. Huraaa huraaa huraaa!!!


Ako vždy nakoniec.. Všetkým gratulujem a Ďakujem. PD k titulu ku ktorému prikráčali bez jediného zaváhania GRATULUJEM. Zimnici a nakoniec aj celej českej frisbee scéne, že mi dovolili hrať na MČR ĎAKUJEM.
Neviem ako to bude v budúcnosti, ale nevylučujem, že sa ešte niekedy na MČR objavím. Toto podujatie vo mne zanechalo len tie najlepšie pocity. Takže ešte raz GRATULUJEM víťazom a ĎAKUJEM všetkým za všetko :)))


Branki

3 komentáre:

  1. Ahoj, jen bych doplnil o odkaz na reportáž, kde je zachycená i ona radost Beatky:)Na začátek zimi je v plánu v té samé hale uspořádat mezinárodní turnaj a organizaci ještě vytuníme;-) tak se budem těšit na týmy ze Slovenska.
    http://www.krilie.com/video/index_final.php?detail=fr001&sport=10&hlas=5&id=fr001
    Gaspacho

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ospravedlňujem sa za tú krádež :) nabudúce sa ozvem skôr ako ju zverejním.

    OdpovedaťOdstrániť