pondelok 15. marca 2010

Blowout 13. - 14. 3. 2010

Už tradične na sklonku zimy sa v Bratislave koná prvý oudoor turnaj Blowout. Pamätám si začiatky tohto turnaja z pred tuším 4roch rokov, kedy to bola jednodňová akcia s pár tímami. Len tak na rozohratie pred Viedenskou WL (zrejme največší turnaj na umelej tráve v Europe) a na zoznámenie sa znovu s vetríkom atď. No teraz sa turnaj naozaj rozrástol aj do množstva tímov aj do počtu herných dní. Tento ročník bol okorenený aj účasťou viacerých zahraničných tímov a čo sa ja osobne veľmi teším zúčastnili sa aj Košičania a Banská Bystrica, naše novovznikajúce kluby na Slovensku. Celkový počet tímov 22. To len aby ste si spravili predstavu ako to tam vyzeralo.

Ja som tradične hral za Outsiterz 1. Celý týžden som rozmýšlal či hrať či nehrať. Pobolievalo ma stehno a chcel som to doliečiť. Nakoniec sa situácia vyvinula  tak, že som hral a na moje prekvapenie ma noha vôbec nebolela. Hralo sa mi fakt príjemne a vychutnával som si hru vo vetre. Aj keď mohlo fúkať trošku menej. Konečne to nebola taká halová nuda kde všetko vždy vychádza. Proste mam rád ten náhodný faktor, ktorý vietor prináša.

Hrali sme celkom dobre a väčšinu zápasov sme hladko vyhrali. Za zmienku stojí len zápas proti ZM, ktorý Nás ako prvý trochu potrápil, ale na moje prekvapenie sme aj tak ku koncu kontrolovali priebeh a víťazstvo sme si bez väčších problémov ustrážili. Posledný sobotnajší zápas sme hrali proti Makakom(MD). Veľmi som sa na to tešil a dokonca som si skočil kúpiť aj turfové kopačky nech sa na tej mokrej umelej tráve nešmýkam ako šašo a konečne tam niečo aj zaCUTujem. :) Zápas prebiehal formou oťukávania a tempo sa mi zdalo byť celkom vlažné. Určite to bolo zapríčinené tým, že v tomto zápase okrem nasadenia do štvrťfinále o nič nešlo. Obe strany si spravili predstavu čo a ako a všetci vedeli že ak sa náhodou stretneme vo finále, bude to úplne iný zápas.(MD:OUT1 8:7)

Sobotnajšia žatva: Štvrťfinále OUT1:Stolicnaya - 10:2, Semifinále OUT1:Rektálka - 10:2, Finále - a tu narazila kosa na kameň. Zápas Slovak clasic OUT:MD sa niesol vo vysokom tempe. Okorenený o vietor priniesol veľa zaujímavých momentov. Veľmi často som od divákov, ktorý hojne obkolesili ihrisko počul tlieskanie, hýkanie aj smiech. Mimochodom par momentov bolo tak komických, že aj ja ako hráč snažiac sa čím najviac sústrediť som sa smiechu nezdržal. :) Prehrali sme :( o dva body. Začiatok nám ušiel, ale ku koncu polčasu sa Nám podaril stiahnuť náskok na rozdiel jedného bodu. Mierne vedenie si MD ešte držal tak cca 2 min pred koncom. Kedy som sa rozhodol vziať osud do svojich rúk a riskantnými hodmi sa snažil rýchlo skórovať a zdramatizovať zápas. Nepodarilo sa. Možno aj kvôli tomu sme prehrali až o 2 body. Ale na moju obhajobu poviem toľko, že skúsiť som to musel lebo či prehráme o jeden alebo o dva je úplne jedno. Nevydalo.. Nezachránil som situáciu. Možno na budúce to budem riešiť inak. Uvidíme. :)

Rád by som spomenul ešte organizáciu, ktorá sa oproti minulým ročníkom dosť zlepšila, aj keď k dokonalosti to malo ešte daleko. Preto dúfam, že aj po tejto stránke bude ďalšie ročníky tento turnaj rásť. Taktiež by som uvítal do budúcna (čiste moje súkromné prianie) účasť aj vyššej konkurencie v podobe silnejších klubov z blízkeho okolia (Vieden?, Praha?). Určite by to tomuto turnaju pridalo šmrnc. Inak obrovská  spokojnosť.

Čo už mi na záver iné ostáva ako len všetkým poďakovať.. takže všetkým týmto Ďakujem za super víkend.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára